Cum scriu?
Numărul 3 Anul 2020ABSTRACT
When I write an article, I am trying to transmit not only the information I found through my research, but also my view on that subject, to persuade that I can contribute with an interpretation (in a broad sense) that may brink added value. (…) The process of learning [in the field of style] is a solitary one and, for most of its part, based on the trial-and-error method: every author is responsible to find his or her own models and his or her own voice, on a road with too few objective landmarks.
Keywords: | vulnerability, academic writing, originality, style. |
REZUMAT
Atunci când scriu un articol, mă străduiesc să transmit nu doar informaţia pe care am descoperit-o în cercetările mele, ci și viziunea mea asupra subiectului, să conving că pot să contribui cu o interpretare (în sens larg) care aduce plus valoare. (…) Procesul de învăţare [în materia stilului] este unul solitar și în cea mai mare măsură bazat pe metoda trial-and-error: fiecare autor este responsabil pentru găsirea propriilor modele și a propriei voci, pe un itinerariu cu prea puţine repere obiective.
Legislaţie relevantă: |
Cuvinte cheie: |
Citește articolul complet în platforma de documentare juridică Sintact.ro! Solicită un cont demo gratuit completând formularul de mai jos: |